Spatne radi za tepla
Spatne radi za tepla
Nejak mi freewind blbe radi (jde to pres zuby), kdyz se ohreje. Nekde jsem se docetl, ze zustava viset spojka ale kdyz mam zarazenou rychlost a mam ji vymacklou, tak motorka nikam nepopojizdi, jeste ji teda zkusim nejak postavit na stojan a zjistit, jak moc se toci zadni kolo...
cim by to jeste mohlo byt? Olej je novy a je ho dostatek, klasicky 10w-40....
jsem z toho lehce nervozni!
cim by to jeste mohlo byt? Olej je novy a je ho dostatek, klasicky 10w-40....
jsem z toho lehce nervozni!
Re: Spatne radi za tepla
zle nastavena packa spojky... tak to bola u mna.
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
- Maxton
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 486
- Registrován: pon 30. kvě 2011 16:35:46
- Bydliště: Hřebeč - Okres Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatne radi za tepla
Co máš za olej ? Doufám že ne nový typ motulu 5100 MA2 ?
Motorka prodaná .. Bude nová, tentokrát černá a vymazlená... Peníze už jsou, ale nabídka mizivá a poptávka náročná
Re: Spatne radi za tepla
No packu jsem nastavoval xkrat, zkousel jsem ruzne veci, vule skoro zadnou nema, takze na packu bych uplne nesazel i kdyz by to bylo nejlepsi reseni, samozrejme.
Olej mam nejaky iPone 10w-40, myslim, ze je to nejaka polosyntetika. Zadna hitparada ale stacit by to melo.
Ja prave nekde na netu cetl, ze kdyz je spojka starsi (ma najeto skoro 40tkm ale neklouze), tak muze za tepla vic unaset, jak jsou ty lamely opotrebovany. Jenze menit spojku, to bude zase akce, nedavno jsem ji menil na Dakarovi a tam to byl pekny vopich...
Olej mam nejaky iPone 10w-40, myslim, ze je to nejaka polosyntetika. Zadna hitparada ale stacit by to melo.
Ja prave nekde na netu cetl, ze kdyz je spojka starsi (ma najeto skoro 40tkm ale neklouze), tak muze za tepla vic unaset, jak jsou ty lamely opotrebovany. Jenze menit spojku, to bude zase akce, nedavno jsem ji menil na Dakarovi a tam to byl pekny vopich...
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatne radi za tepla
páčka by měla mít malinkou vuli upozornoval mě na to mechanik taky jsem jí měl bez vůle. Když závadu nenajdeš tak ti střelím celou převodovku
Re: Spatne radi za tepla
tak ja ji utahl prave aby se to dokazilo vic rozpojit i za cenu toho, ze by treba klouzala. Coz neklouze vubec... A novou prevodovku snad nebudu potrebovat!!!
Re: Spatne radi za tepla
To vypadá na nějak vytahaný lanko. Dá se vytáhnout a zkontrolovat? Mě se stalo na plynu u auta - předřelo se a zůstal tam jen jeden drátek a ten se vytáhl tak, že jsem nemohl přidávat plyn.
Re: Spatne radi za tepla
Lanko zkontroluju... ale fakt to vypada na to, ze to ta spojka nejak nevypne... kdyz podrazdim na jednicku pri dojizdeni k semaforu s meziplynem pres neutral, tak to tam skoci krasne potichu. Kdyz pak stojim a chci ji tam dat, tak je to krrrrruuuuup Skoro jako na mym starym dakaru!!!
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatne radi za tepla
řekl bych že je to skoro normalni jestli to není moc kruuuuuuuuuuuuup spousta wetraku to dela
x x x jinak to neumim
Re: Spatne radi za tepla
Za tepla z neutrálu na1. stupeň třeba na křižovatce to dělá i mi. Občas trefím dobře, když motor protočím a občas to prostě počítá zuby. Hlavně se s tím nemazlit. Kopnout ji tam rychle. A to mám najeto skoro 50000km.
Re: Spatne radi za tepla
Jo, souhlasím jedničku tam musíš prásknout jak kladivem. Prý to není nic proti ničemu.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Spatne radi za tepla
to mi nerikejte, japonska motorka, ta musi radit uplne neslysne, ne? Jenom klik a ma to tam byt! A ne chrup!
Re: Spatne radi za tepla
rejnok píše:to mi nerikejte, japonska motorka, ta musi radit uplne neslysne, ne? Jenom klik a ma to tam byt! A ne chrup!
No jasne, klap na jednicku a uuplny klap z jednicky do dvojky...
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: Spatne radi za tepla
Taktéž u mě to to taky z neutrálu na jedna jde přes zoubek. Ostaní rychlosti už v pohodě
Re: Spatne radi za tepla
No tak mě to teda řadí relativně normálně. Je pavda že jednička je hlučnější, ale jel jsem na starší er5 a tam to teda bylo daleko horší.
- Dave842
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Spatne radi za tepla
1 pokud tam kopneš rychle a tvrdě, tak jenom buchne a je tam. Pokud chceš opatrně a pomalu, tak jedeš chruuuuuP Další rychlosti taky slyším, podle toho v jakých otáčkách řadíš.. Ale motorkový převodovky nejsou auto, takže toto neřeším. Když řadíš nahoru, tak můžeš teoreticky i prakticky řadit bez spojky, ale pokud nejedeš závody, tak radši se spojkou Přece jenom na něco tam je
D@VE
- yuri13
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 495
- Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
- Bydliště: Býchory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatne radi za tepla
To bys měl slyšet co jde z převodovky, když stojíš v koloně aut na jihu Francie, venku je 46°C i bez všech těch aut, teploměr oleje se nesměle pohybuje kolem 120°C, volnoběh uhřátého motoru je na 1750 otáčkách a pošleš tam jedničku.. Nesmíš se s ní mazat, lepší prudší kopnutí, než ji nechat vteřinu chroupat.. Pohonné ústrojí má hodně pružných vůlí (řetěz, tlumič rázů v zadním kole, aj.) takže převodovka zas takovou ránu stejně nedostane.. Jen u toho remcá..
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: Spatne radi za tepla
Ale oproti DR-ku, kde musel kolega i štelovat lanko na spojce, a když se začalo přehřívat, nebyla i nouze o situace, kdy prostě spojka nevystavila vůbec.....yuri13 píše:To bys měl slyšet co jde z převodovky, když stojíš v koloně aut na jihu Francie, venku je 46°C i bez všech těch aut, teploměr oleje se nesměle pohybuje kolem 120°C, volnoběh uhřátého motoru je na 1750 otáčkách a pošleš tam jedničku.. Nesmíš se s ní mazat, lepší prudší kopnutí, než ji nechat vteřinu chroupat.. Pohonné ústrojí má hodně pružných vůlí (řetěz, tlumič rázů v zadním kole, aj.) takže převodovka zas takovou ránu stejně nedostane.. Jen u toho remcá..
Taky jsem na XF neustále sledoval, jak stoupá teplota oleje, ale spojka zafungovala vždy, i když jak píše Yuri,
byla teplota kolem 120°C
Jedině mě napadá, nainstalovat větrák za chladič oleje, jak to měly starý dobrý DR-Bigové......
..........a to je výhoda vodníků... ST když se ohřeje, tak tam jde jednička jenom klap...
Za to za studena to i s mým metrákem pohne jako nic......
Takže úplně obráceně...
Maty