Ahoj! Pročetl jsem všechna témata, co jsem tu našel a na 2T jsem to už dělal, tak se chci jen ujistit.. Na svém Freewu jsem skouknul nastavení bohatosti a zjistil jsem, že plomby jsou odvrtané a tudíž bude se šroubky nejspíš hýbáno.. Levý karburátor měl nastaveno 3.5 otáčky, pravý karburátor 4 otáčky.. Oba "pilot screws"
jsem tedy utáhl a následně pomaličku povolil na 3 otáčky.. Každý mi vyšel trochu jinak (rozdíl cca 1/4 otáčky), ovšem to přikládám výrobním odchylkám karburátorů i šroubků.. Nemusím je nijak zajišťovat, ne? Jediné, co teď zbývá je po delší projížďce zkontrolovat barvu svící a pozorovat, jestli motor někde neztrácí výkon, že?
Spotřeba doposavad 4.8 - 5.5 litru.. Heh.. Teď nedávno jsem najel 100km výhradně v terénu a to se musím pochlubit spotřebou, která se vyšplhala až na 6.9 litru.. 1800km dovolené Alpami, apod. ve dvou a v plné palbě bylo ovšem zas za 4.9 litru.. Tak jsem zvědav, co se bude dít teď..
Synchro a ventilové vůle jsem nechal dělat na začátku sezóny, tak už by to snad mělo být všechno..