KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
tak konečně pořádné bačkůrky.
Mitas C-21 na předek
Mitas E09 na zadek, uidím, příště možná už nebudu přizdisráč a bude C-02
Maty
Mitas C-21 na předek
Mitas E09 na zadek, uidím, příště možná už nebudu přizdisráč a bude C-02
Maty
- Household
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 534
- Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
- Bydliště: Slovensko
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
No joooo na podzim treba poorať.
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
jsem se konečně sklouznul na špuntech. Je to trošku jako krotit
hada, ale to se poddá
hada, ale to se poddá
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Osrstěná motoorka.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Zdárec.
Právě jsem koupil freewinda a je to moje první nesilnice.
Takže se sem tam objevím s přiblblým dotazem. Ten první bude na gumy.
Počítám že budu většinu času trávit na rozbitějším asfaltu a případně štěrku nebo hliněné cestě.
Podle toho co jsem četl tak by na to mohly být OK E-07ky, ale lidi píšou že jsou na prd za studena a na mokru. Nechci za mokra dávat kolena, jenom jeslti to nějak nebezpečně neklouže. Jsou to jenom fámy? Co takhle KTC80? Nějaké zkušenosti?
Právě jsem koupil freewinda a je to moje první nesilnice.
Takže se sem tam objevím s přiblblým dotazem. Ten první bude na gumy.
Počítám že budu většinu času trávit na rozbitějším asfaltu a případně štěrku nebo hliněné cestě.
Podle toho co jsem četl tak by na to mohly být OK E-07ky, ale lidi píšou že jsou na prd za studena a na mokru. Nechci za mokra dávat kolena, jenom jeslti to nějak nebezpečně neklouže. Jsou to jenom fámy? Co takhle KTC80? Nějaké zkušenosti?
Yamaha YBR250 2008; Honda CBF500 2007; Honda VTR1000F 2003; Suzuki XF650 1999
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Pokud můžu za sebe mluvit, tak teď jezdím na continental trail attack a až je sjedu, tak půjdu do Mitas e08. Vypadají skvěle. Ale neznám na ně recenzi. trail attacky jsou super. Ale spíše na silnici než do terénu. Já jsem spíše pro silniční jízdu, ale občas jedu malým terénem. Mitasy mi vzorem připomínají Metzelery.
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
no, máš zajímavej cenovej rozptyl. Za cenu zadní TKC obuješ XF Mitasem i s prací v serviseTugar747 píše:Zdárec.
Právě jsem koupil freewinda a je to moje první nesilnice.
Takže se sem tam objevím s přiblblým dotazem. Ten první bude na gumy.
Počítám že budu většinu času trávit na rozbitějším asfaltu a případně štěrku nebo hliněné cestě.
Podle toho co jsem četl tak by na to mohly být OK E-07ky, ale lidi píšou že jsou na prd za studena a na mokru. Nechci za mokra dávat kolena, jenom jeslti to nějak nebezpečně neklouže. Jsou to jenom fámy? Co takhle KTC80? Nějaké zkušenosti?
záleží na tom, jak ta hliněná cesta bude mokrá. žádná E-guma ani TKC080 se nesnáší s rozmočeným terénem.
na E-07 nemůžu říct nic negativního, jezdil jsem je sezonu na XF a daly leckdy terén, až ostřílení offroaďáci zírali.
Teďka se dělají i ve verzi DAKAR, takže se zesílenýma dušema se nemusíš bát aní ostřejšího štěrku.
E-09 téměř stejný vlastnosti jako E-07, možná ta E-09 je o trošku lepší na blátě, než E-07.
E-09 se neztratí ani na asfaltu, když shodíš ostych a opřeš se o ní, podrží. Jenom je poměrně hlučná.
Pokud neřešíš peníz, osobně bych šel do kombinace TKC vepředu a E-09 ( nebo E-07 ) dozadu. Jak píšeš,
že budeš jezdit štěrk, ty Mitasy raději ve verzi DAKAR.
Maty
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
E-08 se opravdu o hodně zlepšily, už nejsou z materiálu na hokejový puky, ale jsou měkký jak bačkůrky.Lajda píše:Pokud můžu za sebe mluvit, tak teď jezdím na continental trail attack a až je sjedu, tak půjdu do Mitas e08. Vypadají skvěle. Ale neznám na ně recenzi. trail attacky jsou super. Ale spíše na silnici než do terénu. Já jsem spíše pro silniční jízdu, ale občas jedu malým terénem. Mitasy mi vzorem připomínají Metzelery.
Doporučil jsem je kámošovi na Pegaso, měl jsem možnost je testnout, fakt ta guma lepí jak sviň. Myslím,
že snese srovnání s Touranckou......
Maty
- yuri13
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 495
- Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
- Bydliště: Býchory
- Kontaktovat uživatele:
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Mohu popět něco chvály na MITAS taky.. Cenový rozptyl pobavil i mě..
Já osobně teď jezdím E-07 a jen si je chválím.. Na silnici jsou zticha a v terénu tě podrží citelně líp než E-08, které mají dlouhé lamely..
Kamarád měl E-08 a na nich odjel vloni celou naši motodovolenou po jižní Evropě a že bylo kolikrát pořádné mokro a vždy v poho.. Už je to pár let, co MITAS změnil směs (vloni jsme mluvili s technikem a zkušebním jezdcem MITASu) a tak - jak už řekl Martin B. - už to s tím smekáním není pravda.. (btw, na mokru se smekají všechny gumy, MITASky se smekají taky, ale už stejně jako všechny ostatní.. ) Teď jezdí E-09 a jsou hlučnější a docela to trvá, než si na ně člověk zvykne..
Já osobně teď jezdím E-07 a jen si je chválím.. Na silnici jsou zticha a v terénu tě podrží citelně líp než E-08, které mají dlouhé lamely..
Kamarád měl E-08 a na nich odjel vloni celou naši motodovolenou po jižní Evropě a že bylo kolikrát pořádné mokro a vždy v poho.. Už je to pár let, co MITAS změnil směs (vloni jsme mluvili s technikem a zkušebním jezdcem MITASu) a tak - jak už řekl Martin B. - už to s tím smekáním není pravda.. (btw, na mokru se smekají všechny gumy, MITASky se smekají taky, ale už stejně jako všechny ostatní.. ) Teď jezdí E-09 a jsou hlučnější a docela to trvá, než si na ně člověk zvykne..
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
bacha Yuri, zas tak dlouho to není. Ještě v roce 2011 byly E-08 puky.
E-07 mi Joe doporučoval nebrat DOT pod r. 2010, ale ty snad už na skladě nejsou.
Při objednání E-08 bych požadoval DOT min. od první poloviny r. 2012
nejsem si jistej, jestli se ještě někde neválej gumy z roku 2011 a chtěl by se jich zbavit...
Maty
E-07 mi Joe doporučoval nebrat DOT pod r. 2010, ale ty snad už na skladě nejsou.
Při objednání E-08 bych požadoval DOT min. od první poloviny r. 2012
nejsem si jistej, jestli se ještě někde neválej gumy z roku 2011 a chtěl by se jich zbavit...
Maty
- yuri13
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 495
- Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
- Bydliště: Býchory
- Kontaktovat uživatele:
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
To je pravda, Maty.. Nám loni říkal, že MITAS změnil směs před cca 1-2 roky.. To by ukazovalo na rok 2010-11.. Já jsem se vloni před koupí raději informoval na to, jaké datum výroby budou mít moje nové E-07-čky mít a na jednu jsem čekal až přijde z výroby a druhá byla z června nebo tak.. Takže už jsou snad všechny pryč..
Každopádně technik z MITASu říkal, že poznávacím znamením staré směsi byl prý gumový "svár" (takový ten prstenec co vznikne při vstřikování do formy) po obvodu pneu.. To je ovšem věc, která se dá snadno zahladit..
Takže jak říkáš, dát si pozor na DOT..
Každopádně technik z MITASu říkal, že poznávacím znamením staré směsi byl prý gumový "svár" (takový ten prstenec co vznikne při vstřikování do formy) po obvodu pneu.. To je ovšem věc, která se dá snadno zahladit..
Takže jak říkáš, dát si pozor na DOT..
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
každopádně, já bych osobně koupil DAKARy a ty budou určitě z nový směsi.
A bude líp, co testuje Joe, už je E-10 dvousměsová a budou pokračovat dále.
Takže bude Mitas stále masově atraktivnější...
I když já asi už zůstanu u "C" gumy vepředu.........
na blátě ji nenahradí sebelepší zahraniční enduroguma....
Maty
A bude líp, co testuje Joe, už je E-10 dvousměsová a budou pokračovat dále.
Takže bude Mitas stále masově atraktivnější...
I když já asi už zůstanu u "C" gumy vepředu.........
na blátě ji nenahradí sebelepší zahraniční enduroguma....
Maty
- yuri13
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 495
- Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
- Bydliště: Býchory
- Kontaktovat uživatele:
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Dakarky by byly super, ale zatím ať koukám, jak koukám, nenašel jsem E-07 DAKAR v jiném rozměru, než 150/70 R17.. Btw, E-10 dvousměs? Sáfra.. Hned bych je bral, jenže ty se taky nedělají ve Freewindím rozměru..martinbrejcha píše:každopádně, já bych osobně koupil DAKARy a ty budou určitě z nový směsi.
A bude líp, co testuje Joe, už je E-10 dvousměsová a budou pokračovat dále.
Takže bude Mitas stále masově atraktivnější...
I když já asi už zůstanu u "C" gumy vepředu.........
na blátě ji nenahradí sebelepší zahraniční enduroguma....
Maty
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
nezoufej. E-10 prej nedosahujou kvalit E-09.
A E-09 Dakar se dělá v rozměru na XF???
Jak říkám, nedám na ně dopustit, a dopředu C-21...
Neřeším hlučnost, protože mám blbej uřvanej Serbring...
Co já bych dal za origo vejfuk ......
Maty
A E-09 Dakar se dělá v rozměru na XF???
Jak říkám, nedám na ně dopustit, a dopředu C-21...
Neřeším hlučnost, protože mám blbej uřvanej Serbring...
Co já bych dal za origo vejfuk ......
Maty
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Maty já jeden origo výfuk budu mit plonkovej, neni teda uplne super a je spravovanej ale urcite je tišší než ladak. Ja sem si sehnal jinej origo ale fakt voňavku.martinbrejcha píše:nezoufej. E-10 prej nedosahujou kvalit E-09.
A E-09 Dakar se dělá v rozměru na XF???
Jak říkám, nedám na ně dopustit, a dopředu C-21...
Neřeším hlučnost, protože mám blbej uřvanej Serbring...
Co já bych dal za origo vejfuk ......
Maty
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
však čekám na něj, jak jsme se domluvili......
Domluvíme se po tel.
Maty
Domluvíme se po tel.
Maty
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
tak poslušně hlásím, že už nejsem přizdisráč a je tam ostrá cross guma........
Nezávidím těm, co pojedou za mnou
Maty
Nezávidím těm, co pojedou za mnou
Maty
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
kanko, chces vidiet moju motorku ?? pridam osobny test ku gumam, do prirody sa zacnime bavit od E09 vsetko ostatne je somarina, C02 brutalny zaber ked je nova potom od polovice sa da zrovnat s e09 , hnusna na ceste a nerovnostiach na ceste, v tvrdom terene tiez onicom, je to guma do blata,je neskutocne makka zmes, 3000km a tahaj... momentalne idem skusit king stire alebo take cosi, ma to hustejsi drapak ako C02 , ale tvrdsia zmes, tak som zvedavy, s E09 jazdime s chalanmi uz 7rokov , iba teraz som skusil C a uz ju nechcem, nebavi ma to s nou na ceste, ale ked pojdem na ukrajinu tak si ju dam, tam ju vyuzijem, takze tak, kanko, pozdravujem ta, inak uz mam 95000km
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Cau "sarkanidlo"...xsarkanx píše:kanko, chces vidiet moju motorku ?? pridam osobny test ku gumam, do prirody sa zacnime bavit od E09 vsetko ostatne je somarina, C02 brutalny zaber ked je nova potom od polovice sa da zrovnat s e09 , hnusna na ceste a nerovnostiach na ceste, v tvrdom terene tiez onicom, je to guma do blata,je neskutocne makka zmes, 3000km a tahaj... momentalne idem skusit king stire alebo take cosi, ma to hustejsi drapak ako C02 , ale tvrdsia zmes, tak som zvedavy, s E09 jazdime s chalanmi uz 7rokov , iba teraz som skusil C a uz ju nechcem, nebavi ma to s nou na ceste, ale ked pojdem na ukrajinu tak si ju dam, tam ju vyuzijem, takze tak, kanko, pozdravujem ta, inak uz mam 95000km
Poprosim tie km dat x2..... Moje km na ceste a tieto jeho su tak rozdielne ako Skoda Citigo a Lada Niva.....
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
Dovolil bych si lehce nesouhlasit...xsarkanx píše:kanko, chces vidiet moju motorku ?? pridam osobny test ku gumam, do prirody sa zacnime bavit od E09 vsetko ostatne je somarina, C02 brutalny zaber ked je nova potom od polovice sa da zrovnat s e09 , hnusna na ceste a nerovnostiach na ceste, v tvrdom terene tiez onicom, je to guma do blata,je neskutocne makka zmes, 3000km a tahaj... momentalne idem skusit king stire alebo take cosi, ma to hustejsi drapak ako C02 , ale tvrdsia zmes, tak som zvedavy, s E09 jazdime s chalanmi uz 7rokov , iba teraz som skusil C a uz ju nechcem, nebavi ma to s nou na ceste, ale ked pojdem na ukrajinu tak si ju dam, tam ju vyuzijem, takze tak, kanko, pozdravujem ta, inak uz mam 95000km
Na začátek bych uvedl, že jsem velkým zastáncem E-09tek Pro mě je kombinace
Mitas C-21 vepředu a E-09 vzadu nejlepší volba pro lidi, co chtějí jezdit po asfaltu a podívat
se občas hlouběji do bláta..................V téhle kombinaci se dá jezdit
ostře na asfaltu, perfektně na suchým a vlhkým terénu. Ale ta E-09 je náchylná na ostré
kamení, špunty jsou pak pořezaný, ale nezažil jsem, že by špunty upadly, nebo zmizely.........
Beru tuto kombinaci jako výbornou....C-21 ve předu je opravdu bezkonkureční enduro guma
jak na asfaltu, tak na kamení, tak na blátě. E-09 ve předu se jí nemůže vyrovnat ani na asfaltu.
Mám na ní najeto 5tis km a když jí otočím, tak ještě 2tis pojezdí. E-09 vepředu byla za 4tis km
oskákaná........ale nevím, jestli řešit nájezd u Mitas gum, který stojí kolem 40€.....za to nemám
ani polovinu pseudo enduro gumy typu touracky, nebo anakee, nebo trailmax, na kterých se
nepodívám ani na louku po dešti
Ale protože jezdím často i vyloženě na podmáčeným terénu, pořídil jsem kombinaci C-21 a
C-02. Ano, na asfaltu je to jako krotit hada, ale dá se na to zvyknout a už pro mě není problém
zalehnout do zatáčky, ostře přibrzdit, nebo vzít za plyn. Motorka se vždy zavlní, ale dá se naučit
to ignorovat a prostě se nebát.....Jinak C-02 drží jak přibitá, jen se nebát!!! Kolegové ji jezděj i
na R1200Gs, nebo LC8 a ty se s tim na asfaltu opravdu nemazlej. Jezděj naložený na dovolený
s babama a nebojej se mazat po silnici jako na E-09...Je to i o nahuštění. I ta C-02 se dá nahustit
na 2,3 bar a pak se tolik nevlní....Nelze ji nechat na 1,2bar a uhánět po asfaltu.....
Na promáčený louce, nebo jílu se vám odvděčí oproti E-09 pocitem stability a bezpečí....
Maty
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
...tak už konečně udělal Mitas pořádnou gumu na přední kolo Freewinda.
Kdyby tahle guma byla v prodeji dříve, možná bych si ho i nechal...
Společně s E-09 na zadek podle mne dokonalá kombinace na ENDURO !!!
http://pneu-pro-motocykly.heureka.cz/mi ... m/galerie/
Maty
Kdyby tahle guma byla v prodeji dříve, možná bych si ho i nechal...
Společně s E-09 na zadek podle mne dokonalá kombinace na ENDURO !!!
http://pneu-pro-motocykly.heureka.cz/mi ... m/galerie/
Maty
Re: KONEČNĚ POŘÁDNÉ PNEU
zdravím do fóra... sice je to starší téma, ale třeba se rozhýbe
Chci na větráka krosové gumy, ale nevím jestli se na předek vejde MICHELIN AC10 nebo třeba MITAS C16 ? Nejsou ty špunty moc vysoké ? Vejde se to pod blatník? Doposud jsem jezdil vpředu TKC80 a vzadu E09 (off/silnice 50:50). TKC po 8tis hooodně oskákaná, spíš zralá na výměnu a E09 v terénu dobrý kromě nějakých měkčích a prudších výjezdů, kde hrabe a hrabe a nepohnu se z místa. Proto jsem včera dal na zadek C02 a budu se s ní seznamovat...
díky za rady , případně doporučte jinou gumu na předek ,ale nejlépe s homologací, nechci mít nikde trable....
Chci na větráka krosové gumy, ale nevím jestli se na předek vejde MICHELIN AC10 nebo třeba MITAS C16 ? Nejsou ty špunty moc vysoké ? Vejde se to pod blatník? Doposud jsem jezdil vpředu TKC80 a vzadu E09 (off/silnice 50:50). TKC po 8tis hooodně oskákaná, spíš zralá na výměnu a E09 v terénu dobrý kromě nějakých měkčích a prudších výjezdů, kde hrabe a hrabe a nepohnu se z místa. Proto jsem včera dal na zadek C02 a budu se s ní seznamovat...
díky za rady , případně doporučte jinou gumu na předek ,ale nejlépe s homologací, nechci mít nikde trable....