Zdravím dnes jsem byl v jednom lomu ve vesnici Bílý Újezd.Moc pekný poježdění a hlavně tam je dost dobrej brod.Moje první brodění dopadlo docela dobře jen jsem zapoměl zvednout nohy ale ta cesta na zpět byl masakr.Najel jsem do brodu trochu rychleji a voda se mi převalila přes přední světlo a plexi na řidítka a potom do klína.Čuměl jsem jak péro z gauče.
A jakej jsi měl celkovej pocit z brodění?Já když brodím,tak si to vychutnávám,protože každej chatař po mě čumí a nechápavě kroutí hlavou.U nás tady u Oslavan je jeden hlubší brod.Vždycky mám téměř potopený kola - koukaj jenom blatníky.Ještě že máme sání pod sedačkou
Já mám z brodu docela respekt.Ještě se starou Hondou jsem brodil takovou menší říčku a nevšiml jsem si většího placáku pod vodou.Přední kolo po něm uklouzlo a já se s motorkou poroučel.Ješte jsem si ukopnul blinkr když jsem z ní vystupoval.Od té doby se brodům širším jak 2 m vyhýbám.
To mě tak napadlo, co na to říká 100°C motor, když s ním vlítnem do 15°C vody až po kolena Děda už minule, když sem myl teplou motorku wapkou říkal, ať nestříkám na ten motor, že praskne. Vím, že nepraskne, protože nepraskne ani při brodění, ale zajímalo by mě po kolika broděních se mu to přestane líbit.
Rimmerak píše:To mě tak napadlo, co na to říká 100°C motor, když s ním vlítnem do 15°C vody až po kolena Děda už minule, když sem myl teplou motorku wapkou říkal, ať nestříkám na ten motor, že praskne. Vím, že nepraskne, protože nepraskne ani při brodění, ale zajímalo by mě po kolika broděních se mu to přestane líbit.
Hm..a co říká 100°C motor když s ním jezdím za chladného počasí při 10ti°C nebo za deště?Není to snad jedno?
Nevím. Jen se ptám. Při chladným počasí na něj sice fouká, ale neochlazuje se tak prudce, jako když se najednou ocitne ve vodě. Kámošovi na Husquarně 660ce prdnul při procházce do potoka blok motoru.
nevim co vydrží ten motor,ale když přijedu do práce na wapku ostříkat jí...taky se mi moc nelíbí jak se hulí z motoru i po 15min přestávce,ale když tady posloucham vás...ono vlítnout s tim do 70cm vody,tomu se wapka nevyrovná ani náhodou.
Rimmerak píše:To mě tak napadlo, co na to říká 100°C motor, když s ním vlítnem do 15°C vody až po kolena Děda už minule, když sem myl teplou motorku wapkou říkal, ať nestříkám na ten motor, že praskne. Vím, že nepraskne, protože nepraskne ani při brodění, ale zajímalo by mě po kolika broděních se mu to přestane líbit.
Hm..a co říká 100°C motor když s ním jezdím za chladného počasí při 10ti°C nebo za deště?Není to snad jedno?
vzduch ho ochlazuje postupne kdezto voda naraz hrozne ochladi.hod rozpalenej kamen do vody a nebo s nim behej na vzduchu kde si myslis ze by spis mohl prasknout hmm.mimochodem brod jezdim taky
Můsím se přiznat z motoru se hulilo fest.Podle mě to ochlazení není až takoví šok.Voda se hned ohřeje a vypaří.Horší je když naleješ do chladiče studenou vodu když je motor ohřátý.No my máme naštěstí jen olejoví chladič.
šimi píše:A jakej jsi měl celkovej pocit z brodění?Já když brodím,tak si to vychutnávám,protože každej chatař po mě čumí a nechápavě kroutí hlavou.U nás tady u Oslavan je jeden hlubší brod.Vždycky mám téměř potopený kola - koukaj jenom blatníky.Ještě že máme sání pod sedačkou
Pocit jsem z toho měl užasnej a můj baťůžek mi ze zadu křičel do helmy. Taky zapoměla zvednou nohy.
Meldar píše:Můsím se přiznat z motoru se hulilo fest.Podle mě to ochlazení není až takoví šok.Voda se hned ohřeje a vypaří.Horší je když naleješ do chladiče studenou vodu když je motor ohřátý.No my máme naštěstí jen olejoví chladič.
no ja bych rekl ze je to skoro to sami protoze studena voda vlytne do motoru a tam vetsinou rekne hlava pa a NAVIC TEN MOTOR U MOTORKY JE VIC ROZPALENEJ JAK TEN V AUTE.ale snad vedeli kdyz delaj enduro ze se s tim bude jezdit taky do vody.
Rimmerak píše:To mě tak napadlo, co na to říká 100°C motor, když s ním vlítnem do 15°C vody až po kolena Děda už minule, když sem myl teplou motorku wapkou říkal, ať nestříkám na ten motor, že praskne. Vím, že nepraskne, protože nepraskne ani při brodění, ale zajímalo by mě po kolika broděních se mu to přestane líbit.
Hm..a co říká 100°C motor když s ním jezdím za chladného počasí při 10ti°C nebo za deště?Není to snad jedno?
Teda prudky schlazeni a jezdit ve studenem pocasi je trosku rozdil ne?
Kdyz pojedes v zimne na kole.tak tomu prizpusobys jizdu ne?
Ale zkus si v lete kdyz je vedro vlitnout uriceny do ledove reky?
Pche to budes rad kdyz te neklepne pepka.
Rimmerak píše:To mě tak napadlo, co na to říká 100°C motor, když s ním vlítnem do 15°C vody až po kolena Děda už minule, když sem myl teplou motorku wapkou říkal, ať nestříkám na ten motor, že praskne. Vím, že nepraskne, protože nepraskne ani při brodění, ale zajímalo by mě po kolika broděních se mu to přestane líbit.
Hm..a co říká 100°C motor když s ním jezdím za chladného počasí při 10ti°C nebo za deště?Není to snad jedno?
Teda prudky schlazeni a jezdit ve studenem pocasi je trosku rozdil ne?
Kdyz pojedes v zimne na kole.tak tomu prizpusobys jizdu ne?
Ale zkus si v lete kdyz je vedro vlitnout uriceny do ledove reky?
Pche to budes rad kdyz te neklepne pepka.
Pepka asi ne,jak se znám tak spíš infarkt Holt,mašina to se mnou nemá jednoduchý.Ale má mě holka ráda tak mi to promine
Meldar píše:.......No my máme naštěstí jen olejoví chladič.
Freewind má olejový chladič ?
Myslel som že je chladený vzduchom.
Ako to teda je ?
Predpokladám, že Freewind ma určite lepšie materiáli, ale mne osobne praskla hlava na Jawe 350 keď som vletel do potoka z horúcim strojom.
Od vtedy mám k brodeniu rešpekt.
Chladic na olej je obcas treba.Cim hustci olej v motoru tim mensi treni a lepsi mazani.Neboj maji je i Vodnici.Treba CBR 1000F.U Harleye ho najdes taky.Maji ho skoro vsichni.Je to lepsi.Mel jsem ho i ja na S 110LS.
Takovy bandit 600 1200 nebo GSX 600 a 750 F Inazuma Jsou chlazeny jenom olejemNo treba takovy Olcit Je taky chlazeny olejem.A SUZUKI Intruder 1400 ma Takovy maly chladic ve predu pod nadrzi.Ten je pouze na zadni valec.Ten predni se chladi dobre.Mimo jine ma v motoru dve trysky ktere miri ze spoda na pisty a ze spoda to do nich pere,Olej ktery se ochladi v chladici putuje rovnou tam. a pak dal.Takze bych rekl dokonale chlazeni a mazani.A kdyz uz jsme u toho mazani.Asi tak pred 8 lety SUZUKI vylezla z dnes jiz starym modelem GSXR 1000 ktery mel v motoru dve olejove cerpadla.Jedno tlacilo na vrsek motoru a druhe se staralo o cely spodek motoru v cetne prevodovky.Na plny vykon mely ty cerpadla prutok 24l za minutu.To je parada ....
Zdravím, uvažoval jsem o zakoupení teploměru oleje místo nalévací zátky, který nabízejí některé moto e-schopy. Máte s tím někdo zkušenosti ? Nevíte jak je teploměr vysoký, mám totiž nad zátkou ochranný rám asi 40 mm a nevím zda by se mi tam vešel. Díky za info.
renfe píše:Zdravím, uvažoval jsem o zakoupení teploměru oleje místo nalévací zátky, který nabízejí některé moto e-schopy. Máte s tím někdo zkušenosti ? Nevíte jak je teploměr vysoký, mám totiž nad zátkou ochranný rám asi 40 mm a nevím zda by se mi tam vešel. Díky za info.
já jí tam mám, vlezla se pod rimerakovy padáky, má na výšku tak cm a nad ní je tam ještě pár cm vůle ale má to nevýhodu, před ty padáky za jízdy nevidíš na hodnotu na teploměru takže se musím buď hodně naklonit nebo se dívám když je na stojanu