Musíš odmontovat celý plast co v něm je přístrojovka a šrobky jsou zespodu. Myslím si, že už se to tu taky řešilo. A žárovky jsou pak za takovejma gumovejma ucpávkama.
přesně, sou stejný jako do přístrojovky do auta, jestli dělaj barevný to netuším. Do parkovaček jo. Jinak je potřeba sundat celou přístrojovku 2 šeoubky dole, jeden nahoře, odpojit ji a pak sou zespod 4 šroubky. Na ty umělý imitace se snad nachytal každý, nebo ne?
Redy píše:přesně, sou stejný jako do přístrojovky do auta, jestli dělaj barevný to netuším. Do parkovaček jo. Jinak je potřeba sundat celou přístrojovku 2 šeoubky dole, jeden nahoře, odpojit ji a pak sou zespod 4 šroubky. Na ty umělý imitace se snad nachytal každý, nebo ne?
otázka: je k těm šroubům normální přístup, nebo se musí odšroubovat nějaké plasty či díly?
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
tak zase změna!! Projel jsem motorku na 3ku 110km/h (8000ot/min) kvůli testíku a ouha, svítí obě žárovky podvícení displaye!!! Takhle si mi to už párkrát stalo, ale vždy si mi po krátkém čase zase to levé podsvícení vypne. Vypadá to na špatný kontakt! PS: neproblikává - buď svítí a nebo ne. A rozvítit se mi tu stranu podařilo již vícekrát tím, že jsem vytočil motorku na max otáčky.
Rada???
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
Včera mi zase svítily obě žárovky v podsvícení.
Dneska jsem rozdělal tachometr a podíval se na žárovky. Zkoušel jsem je zamněnit mezi sebou a odešla druhá žárovka. Obě 2 žárovky mají přepálená vlákna!!! Alespoň je po šotkovy Jen nechápu, jak se mohlo rozvěcovat i prasklé vlákno????
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
Tak jsem dneska koupil nové 2 žárovky Ale měli pouze 3W Takže je dám na místo blinkrů a na podsvícení ty klasické 1,7Wattovky.
Jinak 25Kč za takovouhle jednoduchou žárovky v hodnotě 2Kč Hrůza
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
jupííí. Žárovky jsou na svém místě a i když mají uvedeno 3W, tak svítí na chlup stejně jako 1,7W originály. Prostě žádný rozdíl. Zkoušel jsem to porovnávat na blikrech i podsvícení a rozdíl jsem opravdu nenašel. Prodavač mě upozornil, že ty 3W budou víc topit a tak si mám dát pozor, abych to v okolí té žárovky nepopálil. V blinkrech by ale neměly vadit, protože tam svítí přerušovaně.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
komcas píše:jupííí. Žárovky jsou na svém místě a i když mají uvedeno 3W, tak svítí na chlup stejně jako 1,7W originály. Prostě žádný rozdíl. Zkoušel jsem to porovnávat na blikrech i podsvícení a rozdíl jsem opravdu nenašel. Prodavač mě upozornil, že ty 3W budou víc topit a tak si mám dát pozor, abych to v okolí té žárovky nepopálil. V blinkrech by ale neměly vadit, protože tam svítí přerušovaně.
Ako je mozne, ze mas v smerovkach 3W ziarovky? Nemaju tam byt viac watove?
To je opravdu divné.Zatím jsem se setkal u motorky v blinkrech vždy s 10 w žárovkama.Jedině jestli komcas nemá mini blinkry.Ty mohou mít jinej typ žárovek
kluci, pořád se bavíme o o žárovkách podsvícení tachometru!!! Jsou tam 1,7W žárovky na ukazatele:
-pravá a levá směrovka
-dálkové světlo
-neutral
-2x podsvícení displaye
Já koupil 3W žárovky na podsvícení. Né přímo do blinkrů
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
komcas píše:Včera mi zase svítily obě žárovky v podsvícení.
Dneska jsem rozdělal tachometr a podíval se na žárovky. Zkoušel jsem je zamněnit mezi sebou a odešla druhá žárovka. Obě 2 žárovky mají přepálená vlákna!!! Alespoň je po šotkovy Jen nechápu, jak se mohlo rozvěcovat i prasklé vlákno????
ono se nekdy jeste dotkne a spoji se na chvily a sviti.me to takhle u bagru delaj dost bezne i velke zarovky.tak aspon uz vim az my to bude blbnout jak na to
nesvítí mi jedna žárovka pod displejem. Už jsem to chtěl opravit, vyměnit, ale stejně jsem se k tomu nedostal. Proto otázka(y):
Musím oddělat všechny plasty okolo? (2 boční, přední, plexi) Když jsem oddělával plexi, dodrbal jsem 2 takový ty gumový ucpávky, či co to je. Dá se to někde sehnat? Zatím jezdím se dvěma. Budu to muset udělat asi znovu. Znáte nějaký postup, jak je šetrně vytáhnout?
Jinak já je vždy při demontáži plexi zarazím dovnitř a nechám je propadnout kapotáží na zem.. Zpátky je pak opatrně zarážím pomocí dlouhého šroubu.. Dělal jsem to už asi 8x a zatím v pohodě..
Já jsem je koupil origo v Suzuce a stály 190,-Kč. Na kusy jsem je nesehnal. Taky je budu měnit, jelikož se mi na jednom guma úplně rozpadla, když jsem kapotáž sundával kvůli výměně blinkru.