Souhlasím se Sonykem.Na předku dojíždím Continentálu a na zadek jsem koupil Dunlopku.Ta později příde i na předek.Je pravda že za cenu té Dunlopky bych obul v Mitaskách celého Wětráka no ale při mém způsobu jízdy ... vždyť mě někteří znáte potřebuji aby mě guma podržela!sonyk píše:Cuss neco sem taky hodim...
Proste na gumach se nevypalti setrit. Ta kdyz selze je to spatny To je asi to co sem chtel rict.
pneu
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
Re: pneu
vono to vypadá jako for a asi tak to bylo myšleno, ale pokud někdo jezdí "pouze " silnici, tak k nim nemusí mít moc dealeko a i to se dá ( teda ne zrovna supersport).... ale divil by ses, jak si sjedeš po silnici na "silničkách".... i s freewem... , ale ta přední 19" to je trochu potíž... škoda-sám jsem si to neměl možnost zkusit, tlumočím verdikt kámoše z jízd na okruhu....hroch píše:ty obouvas sliky ze supersporta ne
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
Vždyť mě znáš jak jezdím.Opravdu to je silniční guma.S drapákem bych při svém stilu jízdy už dávno lehnul.Pravda je že terén je pro mě tabu.S touto gumou mám problém při rozjezdu i na tráve.hroch píše:ty obouvas sliky ze supersporta ne
Re: pneu
Fakt to je jen o tom,to zkusit.Kamarád jezdí 07 i 08 a tu 07 si pochvaluje ve všech směrech. 08 je hodně špatná na vodě. Ono todle píše i víc lidí.kanko00 píše:Zaujimalo by ma preco ma Mitas E07 navrch? E08 je viac cestny vzor, silne pripomina jeden nemenovany od ineho vyrobcu. E07 je viac enduro. Pomer medzi cesta/teren je iny. Ale moj nazor jer ten, ze E08 je na cestu - myslim asfalt, lepsia volba.
Sám mám tu 07 na předku a je to parádní guma. Měl jsem i K60 od Heidenau,vzorkem je to docela podobný,směsou taky,jen se liší cenou.
- šimi
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 860
- Registrován: ned 05. říj 2008 13:39:33
- Bydliště: Zbýšov u Brna
Re: pneu
V pneumatikách se teda vůbec nevyznám,mám obě kola značky Dunlop a jsou silniční.Na silnici sedí pěkně.Jezdím s nimi i polní cesty a pokud je sucho tak se to dá.Na mokrým blátě nebo trávě hned podjedou.Ale jak jsem řekl,když je sucho tak se to dá i na hrubém povrchu,už jsem s nimi i brodil řeku s kamenitým dnem.Hladina vody dosahovala k přednímu blatníku.A můžu říct že ty polní cesty mě dost lákají,takže až budu přezouvat tak bych chtěl nějaké univerzál.Jestli se teda dá něco takového sehnat.Ale chtěl bych se hlavně zeptat jaký máte tlak v pneumatikách.
Všude dobře,doma manželka...
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
sprej proti defektu je dost neucinny pri dusovych pneumatikach...
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
..tak tak....kanko00 píše:sprej proti defektu je dost neucinny pri dusovych pneumatikach...
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
hm tak co radíte když píchnu.
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
Mít sebou MOBIL...Meldar píše:hm tak co radíte když píchnu.
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
dobrá rada
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
Podle posledních statistik výrobců pneu dochází k daleko více defektům u pneu s duší než u bezdušových. Nedávno jsem četl článek o posledních typech konstrukcí "bezdušových " ráfků pro výplet.. U bezdušáků , pokud tam není lochna jak vrata, lze téměř vždy po dofouknutí dojet k servisu a lze použít právě antipich sprej-někteří po jeho použití už ani do servisu nejedou a jezdí s tím dál. Viděl jsem videa a i po provrtání pneu 6-8mm vrtákem a použití spreje dojde okamžitě k zamezení úniku vzduchu... U freewa s duší pochybuji, že někde na cestě-sám a bez pomoci dokážeš vyměnit nebo zalepit duši, teda pokud nedisponuješ muskulaturou jako Schwarzeneger v jeho lepších létech... proto ten mobil....myslím, že nejlepší rada-zavoláš nějakému známému a pokud je to daleko od domova, ale v tuzemsku, tak ti sjistí t.č. nějaké služby..nebo druhá možnost-sehnat pomoc pěší tůrou do nejbližší vesnice-města..ta vesnice je lepší, třetí možnost při malém defektu-kompresor na 12V a dofukovat, než dojedeš do místa pomoci... Z těchto důvodů jsem u freewa defekt a jeho řešení vlastně neřešil....jen ten mobil..
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
Chlapi neštvě te mně, přesuňte se do pneu. Je to docela opruz slučovat témamta. někdy to vůbec nejede a potom jdou s tím starosti. včera jsem to zkoušel a jedinej výsledek byl, že jsem málem rozbil vzteky klávesnici.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
Sinner píše:Chlapi neštvě te mně, přesuňte se do pneu. Je to docela opruz slučovat témamta. někdy to vůbec nejede a potom jdou s tím starosti. včera jsem to zkoušel a jedinej výsledek byl, že jsem málem rozbil vzteky klávesnici.
sorry kamo... uz som myslel, ze to je v tejto teme OT
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: Světlomet - mléčné zabarvení
taky se omlouvám, moc mi to nedošlo-to to vození té výbavy sebou....
Re: pneu
O nic kluci nejde, ale za cvilku by sme se v tom úplně ztratili.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: pneu
Jinak co se týká antipichu, tak s ním mám jen jednu zkušenost, a není tedy nic moc. .
nejdůležitější je najít rychle to kde je ta díra a vyjmout případně předmět který ji udělal. Jinak jízdou na poloprázdné pneu s hřebíčkem v ní (můj případ) roztrháte duši tak, že ji ten antipich nezalepí. Ale dojel jsem na tom aspoň 4 km do servisu. Než to zas úplně zase změklo. Jinak asi nejlépe jsou na tom bezdušáky napuštěné http://www.ultraseal.cz/ a je ještě jeden nějaký trochu levnější. Nemůžu si vzpomenout jak se to jmenuje. Jinak funguje to i s duší ale hůř. Ono to snad někjak musí totiž vytlačit ten předmět který se zabodl. A to jde u duší prej hůř. Ten druhej sajrajt si to tam prej klidně nechá a obalí ho okolo. Nevím zkušenost nemám.
nejdůležitější je najít rychle to kde je ta díra a vyjmout případně předmět který ji udělal. Jinak jízdou na poloprázdné pneu s hřebíčkem v ní (můj případ) roztrháte duši tak, že ji ten antipich nezalepí. Ale dojel jsem na tom aspoň 4 km do servisu. Než to zas úplně zase změklo. Jinak asi nejlépe jsou na tom bezdušáky napuštěné http://www.ultraseal.cz/ a je ještě jeden nějaký trochu levnější. Nemůžu si vzpomenout jak se to jmenuje. Jinak funguje to i s duší ale hůř. Ono to snad někjak musí totiž vytlačit ten předmět který se zabodl. A to jde u duší prej hůř. Ten druhej sajrajt si to tam prej klidně nechá a obalí ho okolo. Nevím zkušenost nemám.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: pneu
Tak ten ULTRASEAL je bomba na defekt-100% jistota bezproblémů-ale jsou na něj dost rozporuplné reakce, co se týče preventivní aplikace=jezdit s tím vlastně pořád-někdo píše, že hlavně u předního kola to nejde dost dobře vyvážit-tudíž vibrace na silnici od určité rychlosti, ale -pouze někdo.... Jinak jakýkoliv spray u duše nemůže mít tu účinnost=pokud to funguje, tak max 10-20% ve vztahu k bezdušákům a to z důvodu právě , jak jsi popisoval=jsou 2 vrstvy a ty se mezi sebou dřou hlavně při poklesu tlaku a duše je rozdíraná-ne tak u bezdušáků-vytáhneš třeba hřebík a aktivní látku okamžitě nažene tlak unikajícího vzduchu do defektu a ten po styku se vzduchem okamžitě reaguje....a ucpe to... A i u bezdušovek, pokud píchneš (nerozerveš) pneu, tak i bez použití spraye je únik pozvolný=je to logické-vzduch uniká jen kolem vpichu.....u duše dojde téměř o okamžitému úniku vzduchu do prostoru mezi ráfkem, duší a pláštěm-a ten není nijak těsněn-a tudíš to vyfičí během malé chvilky....Sinner píše:Jinak co se týká antipichu, tak s ním mám jen jednu zkušenost, a není tedy nic moc. .
nejdůležitější je najít rychle to kde je ta díra a vyjmout případně předmět který ji udělal. Jinak jízdou na poloprázdné pneu s hřebíčkem v ní (můj případ) roztrháte duši tak, že ji ten antipich nezalepí. Ale dojel jsem na tom aspoň 4 km do servisu. Než to zas úplně zase změklo. Jinak asi nejlépe jsou na tom bezdušáky napuštěné http://www.ultraseal.cz/ a je ještě jeden nějaký trochu levnější. Nemůžu si vzpomenout jak se to jmenuje. Jinak funguje to i s duší ale hůř. Ono to snad někjak musí totiž vytlačit ten předmět který se zabodl. A to jde u duší prej hůř. Ten druhej sajrajt si to tam prej klidně nechá a obalí ho okolo. Nevím zkušenost nemám.
- sonyk
- Big motorkář
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát 07. lis 2008 18:34:10
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
Nejlepsi je mit vpredu i vzadu to same(smozrejme rozmery jine) ale stejnou gumu. Mluvil sem na toto tema s prodejcem gum a servisakem u cchara sport, co dela gumy na motorky a obcas prezouvaj i zavodni. Rikal ze urco obe stejny pak mas jistotu ze podrzi obe stejne, kdyz das kazdou jinou tak jedna ustreli jindy nez druha a valis se.
Kawasaki z750