chtěl bych se Vás zeptat, jestli víte, jak předejít červenání kolena výfuku? Zatím ho mám černý, ale když se dívám na fotky jiných uživatelů, tak většina to má cihlově červený. Proč? Vypálený



Stříkat to nemá cenu.Maxton píše:Ono není červenýale jakoby oprýskaný (rezavý) jak od předního kola lítá bordel a když jedeš v dešti tak voda, tak se ti oprýská ta barva, kterou je to koleno natřený
.... plánuju ho na jaře stříknout
.... další možnost je brusnej kotouč a leštící pasta, ale kdo to má pak furt leštit
, ješte jsem přemýšlel nad prodloužením blatníku, ale to uvidim co seženu za materiál
, příští výkend chci na mašině začít delat nejaky upravy, tak to budu davat na forum
Takže ty mi to chceš dodatečně udělatSinner píše:Pokud chceš něco lepšího, dá se nechat přepečlivě opískovat a nechat nanést žárový hliník. To se zatím osvědčilo u ST, ale ne mojí. Zvažuji to nechat udělat.
Není to spíš žárové zinkování? Asi si nedokážu představit, jak by to pak vypadalo, navíc, když to firma zvoře, udělá to mapy a to by nevypadalo hezky..Sinner píše:Pokud chceš něco lepšího, dá se nechat přepečlivě opískovat a nechat nanést žárový hliník. To se zatím osvědčilo u ST, ale ne mojí. Zvažuji to nechat udělat.
To je pravda že to funguje.Já jsem si nechal výfuk na auto za bolševika našopovat hliníkem a výfuk vydržel 12 leta zreznul vlastně zevnitř a zvenku byl v podstatě ok.Zeusik píše:Tak jsem pozjištoval co a jak v praci a vše ostatní nedávat jen nametalizovat hliníkem na 200 až 250 mikronu ale řici aby to stahli co nejvice a udělali co nejjemněji jinak bude struktura moc drsnabronz,mosaz a tak dal se vše časem vypali a sloupne prej.
Ale co vim tak asi ten hlinik funguje protože tam borci vozi vyfuky na auta a davaj to do hliniku a co jsem se s něma o tom bavil tvrdil že to vydrži 3krat dele a to už na to nenanaší dalši vrstvu žadnou.