Napisem sem par veci o
Kawa Versys po tom, co mi ju kamarat parkrat pozical.
Je to 2R motor a nie 2V ako Stromcek. Je to preladeny motor z ER6. MA väcsiu silu v nizkch a strednych otackach. Geometria "podvozku" je podobna ako Freewind. Je to kratsia moto, relativne vyssej stavby. Toto poznate. Moje dojmy:
- zvuk od vyfuku po motorom je silne nakazlivy
- plne nastavitelne tlmice vpredu aj vzadu (naozaj nastavis co chces)
- polne cesty moc nie, prejdes ale kam treba - zabidni na blato a teren
- cestne gumy sedia oproti nasej moto vdaka rozmerom pneu ako pribite - neuveritelne oproti vlneniu freewinda v rychlejsich zakrutach
- na 2. a 3. stupni fakt fajn taha za ruky
- tam kde radis na XFku 5 - 4 - 3 - 4 - 5 na Versyse podla toho co prave ides mas jednu rychlost a neriesis
- kufor - kamos ma 46 l topcase - vyzera na moto v pohode, je trochu vyssie uchyteny, ak ho nalozis viac, je ho citit
- zakruty: je to rozpravka oproti freewindu (je jedno ake ma gumy freewind! ta moto ma neskutocnu istotu v zakrute, drat stupacky nie je problem (nerobil som to) super odozva od prednej otocenej vidle. Preklapas ju ani nevies ako. Ja som z nej zosadol na Pezinskej Babe ako zdrogovany, ked som ten kopec par krat prebehol a to nie som strelec. Ale na nej ma zaradenu trojku (mas pocit z freewinda, ze podrad za dva) nic nemusis, potiahnes za plyn a ona ta taha von ako po kolajniciach.
- vzhlad pre mna super, ergonomia super, budiky analog otackomer a ostatne digital vyzeraju super
- prevodovka mechanicky lepsia ako na freewinde
- odstupnovana aj na strelbu aj na vyletik a pohoda jazdenie
- spotreba: kamos je naklada a ma ako na freevinde. Pri "normalnej jazde" nie je problem okolo 4,5/100
- DL je proti nej taky slon, motor menej emocionalny - viac tocivy,
Versys zije s tebou, ten motor je vybusny a silu ma aj dolu
- mam sice 185 cm a cez 90 kg - cize podla toho akoze skor DL 650, ale ak sa prevezies na
Versys budes kaslat na to ako na moto vyzeras. Je to väcsie moto ako Freewind. Sedlo je pohodlne, da sa v nom opriet, nikde sa neposuvas. AK nejazdis vo dvojici, co ja nie, tak sedlo ma 100x lepsie
Versys
- na moju vysku treba asi vyssie plexi a deflektor ak na dlhe trasy a rychlo
p.s.: Chodit na tripy po Europe a na vychod tak kupim DL 650. Budem chvalit jeho univerzalnost, pomer ceny/vyuzitelnost. Rozpravat kolko je na nu doplnkou a ze zerie okolo 4/100 a ma 20 ci kolko litrovu nadrz
Jazdit pre radost okolo komina a sem tam daky vikend niekde dalej - tak moj favorit je
Versys. AK sa mi podari predat mojho terajsieho krasavca - taaaak moj heslo je Veeeersys.
p.s.: Chcel som povodne jazdenku tuto
http://www.buell.com/en_us/bikes/advent ... colors.asp ale nejdem riskovat servis a nahradne diely po tom co skoncili s vyrobou. NA tom som sa viezol a to je MOTORKA.
Este som zabudol, ma na nej cca 14000 km (podctivych) a nic, ziaden problem. Ja osobne moc neverim reciam kvalita kontra
Kawa, Ducna a pod... Dnes ziadna moto a auto nie je to co boli cca do roku 2000-2002.
Pokecame na zraze 2010. V Jesenikoch akosi nebol cas.