Takze:proste povolite vsechno co prekazi v ceste za sundanim vika hlavy.
Imbusy ktere drzi prirubu z olejoveho chladice,sroub ktery drzi benzo olejoveho mazani drzaky na hlave mezi ramem a palici.Pak nastavite motor do polohy komprese horni uvrat kdyz jsou vsechny ventyly pozavirane.Pak povolite srouby na vikach ventylu a vyndate je ven.Vyko drzi 12ks sroubu.10ks z venci a 2ks zevnitr.jsou hned v prostgoru stelovani ventylu.Viko ale jen tak sundat nejde jsou tam vystredovaci valecky.Takze musite krapet pouzit nasily.Ze strany svicek jsou vycka drzaku vahadel jsou na imbus,Tak do toho bliz ke karbcum jsem lehce klepl nasadou od kladivka smerem nahoru.Jako kdyz to chcete vyrazit.Az vyskoci ven je to jednoduche vycistit dosedaci plochy od stareho tesneniodmastit lehce potrit nejakym vysoce odolnym teplotam silikonem.A zase to vse slozit do hromady.Utahnete srouby rukou nebo lehce racnou.Pak pouzijete momentovy klic nastavite na 10Nm.A utahujte je do krize.
Sroub na mazani klikove skrine ktery vede z hlavy dolu do motoru ma 23Nm.Ty dva imbusy co vedou od chladice maji 10Nm.A ty tri co drzi drzak mezy ramem a hlavou maji 40Nm
POZOR!!!!!!!!!!!
Srouby si polozte nekde stranou tak jak tam byli.
Pokud si dobre vzpominam tak tam je 6 paru a kazdy par je jiny.Dokonce 2 pary jsou dany krizem.Tak bacha na to!!!!
Tak vam drzim palce:
Deep
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Co je stary,to je dobry ...